Εντείνεται τις τελευταίες μέρες ο προεκλογικός αγώνας μεταξύ των δύο πόλων που έχουν σχηματισθεί. Της κεντροδεξιάς που από ότι φαίνεται θα κατέβει σχεδόν ενωμένη με κυρίαρχο κόμμα τη Νέα Δημοκρατία του Αντώνη Σαμαρά, .αφού στο προσκλητήριο του για κοινή κάθοδο στις εκλογές των κομμάτων τις κεντροδεξιάς φαίνεται να συμφωνούν η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη και τα περισσότερα στελέχη του ΛΑΟΣ πλην Καρατζαφέρη.Κοινό σημείο αναφοράς όλων των παραπάνω είναι να μην βγει η Ελλάδα από το ευρώ και να μην χάσει τον ευρωπαϊκό της προσανατολισμό.
Ο άλλος πόλος είναι του ΣΎΡΙΖΑ του Αλέξη Τσίπρα που θέλει να συσπειρώσει τις ευρύτερες δυνάμεις της αριστεράς, για να σχηματίσει όπως λέει μια αριστερή κυβέρνηση . Δηλώνουν ότι η χώρα ανήκει στην Ευρώπη, θα παραμείνει σ αυτή και μετά τις εκλογές και στόχος τους είναι να παραμείνει η χώρα στο ευρώ.
Διαβάζοντας τα παραπάνω έχω να σχολιάσω τα εξής:
Αφού λοιπόν πρέπει να ανήκουμε στην Ευρώπη , γιατί οι Ευρωπαίοι εταίροι μας όπως λέγονται, δεν επεμβαίνουν να χαλαρώσουν οι δυσβάσταχτοι για το λαό και την οικονομία όροι του μνημονίου όπως θέλει η Νέα Δημοκρατία ή ακόμα καλύτερα η εξάλειψη του μνημονίου όπως θέλει ο ΣΎΡΙΖΑ?
Μα θα μου πείτε πως μπορεί να γίνει αυτό. Εγώ ο άσχετος απλός πολίτης με το φτωχό μου το μυαλό πιστεύω ότι η Ευρώπη μπορεί αρκεί φυσικά να θέλει. Μπορεί π.χ. να δανειοδοτήσει την Ελλάδα για την εξάλειψη του χρέους της αλλά και για να μπει σε τροχιά ανάπτυξης με ευνοϊκότερους όρους απ΄αυτούς του μνημονίου. 'Αρα νομίζω ότι η Ευρώπη μπορεί να μας βοηθήσει αλλά μάλλον δεν θέλει.
Πάμε στα περιβόητα σύνορα της Ελλάδας με την Τουρκία που όπως λένε οι πολιτικοί μας είναι σύνορα της Ευρώπης με την Τουρκία. Η ερώτηση είναι απλή . Τόσο καιρό που η Τουρκία θέτει θέμα συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου , θέτει θέμα γκρίζων ζώνων η Ευρώπη γιατί δεν παίρνει θέση ξεκάθαρη υπέρ της Ελλάδας αφού υποτίθεται ότι τα συμφέροντα της Ευρώπης ταυτίζονται με τα συμφέροντα της Ελλάδας? Ερώτηση δεύτερη : Εάν η Ελλάδα οριοθετήσει την ΑΟΖ* και συμπεριλάβει μέσα σ΄αυτή και το Καστελόριζο , μια και αυτό αποτελεί Ελληνικό έδαφος που κατοικείται άρα και Ευρωπαϊκό, τότε ποια θα είναι η θέση της Ευρώπης εάν όπως είναι φυσικό η Τουρκία αντιδράσει.
Αυτά τα απλά πράγματα πρέπει να ξεκαθαρίσουν στον Ελληνικό λαό οι πολιτικοί μας.Γιατί πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη από αυτά εξαρτάται το μέλλον της Ελλάδας .
*ΑΟΖ σημαίνει :Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη
Ο άλλος πόλος είναι του ΣΎΡΙΖΑ του Αλέξη Τσίπρα που θέλει να συσπειρώσει τις ευρύτερες δυνάμεις της αριστεράς, για να σχηματίσει όπως λέει μια αριστερή κυβέρνηση . Δηλώνουν ότι η χώρα ανήκει στην Ευρώπη, θα παραμείνει σ αυτή και μετά τις εκλογές και στόχος τους είναι να παραμείνει η χώρα στο ευρώ.
Διαβάζοντας τα παραπάνω έχω να σχολιάσω τα εξής:
Αφού λοιπόν πρέπει να ανήκουμε στην Ευρώπη , γιατί οι Ευρωπαίοι εταίροι μας όπως λέγονται, δεν επεμβαίνουν να χαλαρώσουν οι δυσβάσταχτοι για το λαό και την οικονομία όροι του μνημονίου όπως θέλει η Νέα Δημοκρατία ή ακόμα καλύτερα η εξάλειψη του μνημονίου όπως θέλει ο ΣΎΡΙΖΑ?
Μα θα μου πείτε πως μπορεί να γίνει αυτό. Εγώ ο άσχετος απλός πολίτης με το φτωχό μου το μυαλό πιστεύω ότι η Ευρώπη μπορεί αρκεί φυσικά να θέλει. Μπορεί π.χ. να δανειοδοτήσει την Ελλάδα για την εξάλειψη του χρέους της αλλά και για να μπει σε τροχιά ανάπτυξης με ευνοϊκότερους όρους απ΄αυτούς του μνημονίου. 'Αρα νομίζω ότι η Ευρώπη μπορεί να μας βοηθήσει αλλά μάλλον δεν θέλει.
Πάμε στα περιβόητα σύνορα της Ελλάδας με την Τουρκία που όπως λένε οι πολιτικοί μας είναι σύνορα της Ευρώπης με την Τουρκία. Η ερώτηση είναι απλή . Τόσο καιρό που η Τουρκία θέτει θέμα συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου , θέτει θέμα γκρίζων ζώνων η Ευρώπη γιατί δεν παίρνει θέση ξεκάθαρη υπέρ της Ελλάδας αφού υποτίθεται ότι τα συμφέροντα της Ευρώπης ταυτίζονται με τα συμφέροντα της Ελλάδας? Ερώτηση δεύτερη : Εάν η Ελλάδα οριοθετήσει την ΑΟΖ* και συμπεριλάβει μέσα σ΄αυτή και το Καστελόριζο , μια και αυτό αποτελεί Ελληνικό έδαφος που κατοικείται άρα και Ευρωπαϊκό, τότε ποια θα είναι η θέση της Ευρώπης εάν όπως είναι φυσικό η Τουρκία αντιδράσει.
Αυτά τα απλά πράγματα πρέπει να ξεκαθαρίσουν στον Ελληνικό λαό οι πολιτικοί μας.Γιατί πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη από αυτά εξαρτάται το μέλλον της Ελλάδας .
*ΑΟΖ σημαίνει :Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου