Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Περί κεντροδεξιάς και κεντροαριστεράς

      Ακούσαμε τον κύριο Σαμαρά να ομιλεί για την δημιουργία κεντροδεξιού μπλοκ  με ευρωπαϊκό προσανατολισμό. Ακούσαμε τον κύριο Βενιζέλο να μιλά κι΄αυτός , όπως και ο κύριος  Σαμαράς , ότι η Ελλάδα πρέπει οπωσδήποτε για το Εθνικό της συμφέρον να παραμείνει στην Ευρώπη και στην ζώνη του Ευρώ.
      Στον αντίποδα ακούσαμε τον κύριο Τσίπρα να μιλά για την Ευρώπη των εργαζομένων για την Ευρώπη της Αριστεράς Ο Σαμαράς και   ο Βενιζέλος είναι υπέρ του μνημονίου, ο Τσίπρας και τα υπόλοιπα αριστερά κόμματα κατά του μνημονίου.
       Εμένα τον απλό Έλληνα μέσο πολίτη δεν με έχει πείσει κανείς ότι έχει δίκιο.Γιατί και με το μνημόνιο ο απλός κόσμος πεινάει αλλά και χωρίς το μνημόνιο από ότι λένε οι ειδήμονες ο κίνδυνος για χρεωκοπία της χώρας είναι ορατός.
      Επίσης ένα τραγικό λάθος που κάνουν οι πολιτικοί είναι ότι χωρίζουν την Ελληνική κοινωνία. Τη χωρίζουν σε μνημονικούς και μη,  και σε κεντροαριστερούς και κεντροδεξιούς Είδαμε και πάθαμε να απαγκιστρωθούμε από το διαχωρισμό της Ελληνικής κοινωνίας σε αριστερούς και δεξιούς. από τον εμφύλιο πόλεμο και τώρα λόγω κρίσης πρέπει πάλι να χωριστούμε ?
       Ακόμη παρατηρώ ότι όλοι οι παραπάνω πολιτικοί (πλην ΚΚΕ) θέλουν να ανήκουμε στην Ευρώπη.
Μα καλά δεν γνωρίζουν από την ιστορία ότι δεν ανήκουμε πουθενά. Ότι όπως πολύ σωστά είχε πει ο πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κύριος Χρήστος Σαρτζετάκης είμαστε:                      <<'Εθνος ανάδελφο>>>.
       Μήπως επιτέλους πρέπει να αφήσουμε τα περί κεντροδεξιάς και κεντροαριστερός και να σκεφτόμαστε για το κέντρο , δηλαδή για ένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΝΙΑΊΟ  ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΌ ΜΈΤΩΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου