Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Βουβές Εκλογές

       Διανύουμε τις τελευταίες μέρες της προεκλογικής περιόδου και οι προβλέψεις σχετικά με τα αποτελέσματα των βουλευτικών εκλογών της 6ης Μαΐου δίνουν και παίρνουν.
Παρακολουθώ τος εκλογές από το 1981 και ομολογώ ότι τόσο βουβές εκλογές δεν θυμάμαι.
Ο κόσμος είναι τόσο πολύ απογοητευμένος από την οικονομική κρίση και τα κόμματα με τους πολιτικούς που τα απαρτίζουν , που δεν έχει εμπιστοσύνη σε κανέναν, δεν ξέρει ποιόν να πιστεύσει σε ποιόν να στηριχθεί. Αυτό είναι και καλό αλλά και κακό.
        Καλό μεν γιατί ελπίζω ότι επιτέλους ο Έλληνας θα σταματήσει να προσκολλάται τυφλά σε κάποιον και να φανατίζεται. Π.Χ. Υπάρχουν ακόμη Έλληνες που δηλώνουν ότι είναι φανατικοί δεξιοί ή αριστεροί  νεοδημοκράτες ή πασοκζίδες κομμουνιστές ή ακροδεξιοί. Αυτοί δυστυχώς ακόμη και σήμερα δεν έχουν μάθει να συνυπάρχουν δεν έχουν μάθει να σέβονται τη διαφορετική άποψη. Όμως η κρίση έδειξε ότι δεν κάνει διακρίσεις πολιτικές ή κομματικές..
     Το κακό είναι ότι ο κόσμος απογοητεύθηκε και κυρίως οι νέοι δεν ενδιαφέρονται για τα κοινά και δεν θέλουν ούτε να πάνε να ψηφίσουν. Γι αυτό οι τελευταίες δημοσκοπήσεις δείχνουν τόσο μεγάλα ποσοστά αναποφάσιστων και ανθρώπων που είτε κλείνουν το τηλέφωνο σ΄ αυτούς που υλοποιούν τα γκάλοπ ή τους λένε <<δεν ξέρω ή δεν απαντώ>>. Αυτή η στάση είναι τελείως λανθασμένη. Πρέπει να έχουμε άποψη γι' αυτούς που μας ζητάνε τη ψήφο μας γι' αυτούς που θέλουν να μας κυβερνήσουν.Δεν πρέπει να αφήνουμε άλλους να αποφασίζουν για το μέλλον μας.Πρέπει να έχουμε πολιτική άποψη και να την εκφράζουμε ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΘΑΡΆ ΧΩΡΊΣ ΦΌΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΌΣ.Πρέπει να ψηφίσουμε  στις εκλογές της 6ης Μαΐου όποιο κόμμα εμείς κρίνουμε ότι είναι καλύτερο χωρίς φανατισμό.Ας κάνουμε λάθος , δεν πειράζει , Από τα λάθη μας θα διορθωθούμε και θα μπορέσουμε να βγούμε από το αδιέξοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου