Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Μια ξεχωριστή τάξη (Γ΄Λυκείου 2015-2016 ΓΕΛ ΣΑΜΗΣ)

  Πέρασε ακόμα μια σχολική χρονιά στο ΓΕΛ ΣΑΜΗΣ. Μιά ομολογουμένως δύσκολη αλλά πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά. Η Γ ΄Λυκείου ήταν μια ξεχωριστή τάξη. Όλα τα παιδιά ήταν αρκετά καλά.
Μερικά απο αυτά ήταν δύσκολα. Δύσκολα στον τρόπο συμπεριφοράς τους , δύσκολα στη διαχείριση του θυμού τους. Άς τα δούμε από κοντά.
   Τάσος (1)
   Αναμφισβήτητα παιδί με ιδιαίτερες ηγετικές δεξιότητες. Ηγείτο και συντόνιζε όλη την ομάδα της Γ΄Λυκείου. Γιατί η Γ΄Λυκείου ήταν μια οργανωμένη ομάδα. Μια ομάδα γροθιά.Ο Τάσος (1) είναι ένα καλό αλλά κακομαθημένο παιδί. Του εύχομαι να συντονίζει την υπάρχουσα ομάδα- είμαι σίγουρος ότι η ομάδα της Γ΄Λυκείου θα συνεχίζει να υπάρχει - αλλά να την συντονίζει και να την κατευθύνει μόνο προς το καλό. Γνωρίζω ότι αυτό είναι δύσκολο και αντίθετο στα σημεία των καιρών. Ο Τάσος (1) μπορεί να πάει κόντρα στο ρεύμα.
  Τάσος (2)
 Το εκτελεστικό όργανο της ομάδος. Παιδί 'εξυπνο , πρόθυμο, ικανό για όλες τις δουλειές. Πρέπει να διαχειρίζεται καλύτερα τον θυμό του.
 Σπύρος
 Ο καλύτερος μαθητής του σχολείου. Πολύ καλό παιδί. Δούλευε αγόγγυστα σε όλα τα μαθήματα.
 Κωνσταντίνο.
 Ακόμα ένας πολύ καλός μαθητής. Εξαιρετικός χαρακτήρας. στηρίχθηκε πιο πολύ στο σχολείο παρά στην << έξωθεν βοήθεια>>.
  Λία
 Το αγοροκόριτσο της ομάδας. Πολύ καλή μαθήτρια αλλά και μεγάλο πνεύμα αντίδρασης.
 Αλίκη
 Έξυπνο πολύ καλό κορίτσι. Πολύ καλή μαθήτρια. << Θηλυκό μυαλό>>
 Έλενα - Νικολίνα - Ιωάννα
 Είχαν τη δικιά τους ομάδα μέσα στην ευρύτερη ομάδα. Εύχομαι να κρατήσει για πάντα η φιλία τους.
 Μήτσος
 Ο αντιρρησίας των πάντων. Καλά κάνει αλλά μέχρι ενός σημείου.
 Λαγός - Βασ.
 Άλλη μια υποομάδα μέσα στην ομάδα. Μια συμβουλή και για αυτούς. Η ζωή θέλει περισσότερη προσπάθεια.
 Μάκης Μεργ.
Ο υπαρχηγός της ομάδας. Ο Μάκης σίγουρα θα πάει μπροστά.
 Μάκης Παπαδ.
 Ο Άρχοντας της ομάδας. Είμαι σίγουρος ότι το κατέχει το <<επιχειρείν>>.
Δίδυμοι - Ζαχαρ - Δήμος.
 Σταθερά πολύ καλά παιδιά. Καλοί μαθητές, Σταθερές αξίες.
 Μάκης Στεφ.
 Το καλύτερο παιδί του σχολείου. Μας βοήθησε πολύ. Δεν πρέπει όμως να παρασύρεται.
Δημητρούλα.
 Ο θηλυκός Μάκης Στεφ. Ηθικό πρόθυμο παιδί.
 Μπίλης.
 Έξυπνο πολύ καλό παιδί. Πρέπει να δουλεύει περισσότερο.
 Victory
Πολύ καλό συνεσταλμένο παιδί. Προσπάθησε πολύ. Δεν πρέπει να παρασύρεται.
Κατερίνα - Κάντια
 Παιδιά με αρκετά ενδιαφέροντα. Μια συμβουλή και γι΄αυτές . Στη ζωή τίποτα δεν χαρίζεται. 'Ολα κατακτώνται
 Βαγγελία.
 Άκακο ήρεμο πολύ καλό παιδί.
 'Ολα τα παιδιά ήρθαν , έμειναν μαζί μας έφυγαν. Σίγουρα μας άφησαν κάτι όπως αφήνουν όλα τα παιδιά που φεύγουν απο το σχολείο.Λίγη απο την παιδική τους αθωότητα. Λίγη απο την παιδική τους σκανδαλιά. 
 Ελπίζω κάτι καλό να πήραν και αυτά απο το σχολείο που θα τα συντροφεύσει σε όλη τους τη ζωή.
 Ένα πράγμα τους ζήτησα.  Να παραμείνουν άνθρωποι  και να γίνουν καλύτεροι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου