Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

        Τελειώνει σε λίγες ώρες η προεκλογική περίοδος.Απ΄ότι φαίνεται όλα κύλησαν ομαλά .Δεν υπήρξε φανατισμός , δεν είδαμε τεράστιες συγκεντρώσεις με μεταφερόμενο πληθυσμό , δεν είδαμε πολύ χαρτούρα να σπαταλάται άδικα και άσκοπα, δεν είδαμε μεγάλα τραπέζια υπψηφίων με περίεργα φαγοπότια. 
         Αυτά μου φαίνονται πολύ ευχάριστα.Λέτε επιτέλους να αλλάξει η νοοτροπία του Έλληνα - Νεοέληνα  προς το καλύτερο.? Μακάρι!!! Εγώ πάντως είμαι αισιόδοξος.
        Όταν ήμουν μικρός και παρακολουθούσα τη βουλή  είχα προβληματιστεί από τις αντίθετες απόψεις των κομμάτων , οπότε ρώτησα τον πατέρα μου, ποιός τελοσσπάντων είχε δικιό , ποιός εξυπηρετούσε καλύτερα τα συμφέροντα της Ελλάδας. Και τότε ο πατέρας μου,  μου είχε απαντήσει , ότι ο καθένας απο τη μεριά του και με βάση την ιδεολογία και τα πιστεύω του, προσπαθεί για το καλύτερο αυτού του τόπου.
       Περνώντας τα χρόνια και αποκτώντας πολιτική και κοινωνική συνείδηση έχω τις επιφυλάξεις μου και γιατί όχι τις διαφωνίες μου . Πάντως εάν ισχύουν σήμερα αυτά που μου είπε ο πατέρας μου τότε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου