Βρισκόμαστε ήδη σε προεκλογική περίοδο και όλα τα κόμματα μικρά, μεγάλα έχουν ξαμολυθεί στην αναζήτηση ψήφων. Ζητάνε ψήφο από το λαό όπως λένε . Ψήφο από ποιόν ? Από τον άνεργο που δεν έχει να ταΐσει την οικογένεια του , από την νεολαία που αν μείνει σ αυτό το τόπο το μέλλον της προβλέπεται δυσοίωνο, από τον εργαζόμενο των 500 ευρώ όταν η βενζίνη έχει φθάσει 2ευρώ? από τον χαμηλοσυνταξιούχο που τα χρήματα του πολλές φορές δεν επαρκούν ούτε για να αγοράσει τα φάρμακα του?
Ας σοβαρευτούμε λοιπόν. Πρώτα ας πάρουμε τα δύο μεγάλα κόμματα. Μας λένε ότι δεν θα υπάρξουν νέοι φόροι , ότι θα καταργήσουν τα χαράτσι και ότι θα βγούμε από την κρίση τα επόμενα δύο χρόνια. Καλά ακόμα μας δουλεύουν? Εδώ όλα τα ΜΜΕ μεταδίδουν ότι μόλις τελειώσουν οι εκλογές συγκεκριμένα τον Ιούνιο θα επιβληθούν νέα επώδυνα μέτρα. Ακόμη στο εξωτερικό από επίσημα χείλη των αντιπροσώπων της τρόικας λέγεται ότι υπάρχει ορατός ο κίνδυνος της χρεωκοπίας και η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ.
Πάμε στα λεγόμενα μικρά κόμματα που γεννήθηκαν από <<παρθενογένεση>> δηλαδή από πρώην στελέχη των δύο μεγάλων κομμάτων.Αυτοί κατά την γνώμη μου <<είδαν φως και μπήκαν>> Τώρα που βλέπουν ότι τα κόμματα από τα οποία προέρχονται έχουν προβλήματα βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν το δικό τους <<μαγαζί>>.Ποιος απ΄αυτούς μας εγγυάται ότι μετεκλογικά δεν θα συνεργαστούν με τα δύο μεγάλα κόμματα , άρα στην ουσία δεν αλλάζει τίποτα.
Πάμε στα κόμματα της αριστεράς . Εδώ το ΚΚΕ έχει την πιο ξεκάθαρη πολιτική θέση . Μιλάει για λαϊκή εξουσία και για αλλαγή του πολιτικού συστήματος. Μέχρι εδώ καλά . 'Ομως γνωρίζουν ότι το πολιτικό σύστημα που πρεσβεύουν δεν εφαρμόζεται με επιτυχία σε καμιά χώρα του κόσμου. Στη Κούβα έχουν ξεκινήσει οι ιδιωτικοποιήσεις , η Κίνα μόνο λαϊκή δημοκρατία δεν είναι, ενώ στη Βόρεια Κορέα υπάρχει στυγνή καταπάτηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων από το κόμμα - εξουσία.
Πάμε στο ΣΎΡΙΖΑ και στη ΔΗ.ΜΑΡ. Μα εσείς μιλάτε για παραμονή της Ελλάδας στην ευροζώνη και στο ευρώ, Οπότε πια είναι η διαφορά σας από το ΠΑΣΟΚ?
Πάμε στα κόμματα της ακροδεξιάς. Εδώ η εποχή του <<αποφασίζομεν και διατάζομεν>> και η εποχή της σφαλιάρας και της κλωτσιάς έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Άρα τι μένει ? Προς το παρόν τίποτα. Εκτός και εάν κάποιοι απ΄ αυτούς βγουν στο κόσμο και πουν την αλήθεια. Δεσμευτούν π,χ, ότι από τότε μέχρι τότε θα γίνει αυτό, μετά από τότε μέχρι τότε θα γίνει το άλλο. Και το κυριότερο : ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΤΟΎΝ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΆΡΞΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΧΡΟΝΟΔΙΆΓΡΑΜΜΑ. Π,Χ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ Η ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ .
θα το κάνουν άραγε? Πολύ αμφιβάλλω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου