Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Ξεκινάμε και βλέπουμε....

 Γειά σας
Λέγομαι Παύλος Βασιλάτος. Είμαι καθηγητής Μαθηματικών. Ξεκινάω σήμερα αυτό το ιστολόγιο με στόχο την δημοσίευση κειμένων, καθώς και την ανταλλαγή απόψεων γύρω από τα θέματα παιδείας  πολιτικής, και γενικά προβλημάτων της καθημερινότητας που απασχολούν την Κεφαλονιά και την Ελλάδα γενικότερα... Άκομη θα προσπαθήσω να δημοσιεύσω στοιχεία από τη Λαογραφία και τις Παραδόσεις του χωριού που είμαι κάτοικος και γέννημα θρέμα , δηλαδή των Φάρσων Κεφαλονιάς και όχι μόνο. Αυτά γιά αρχή....

1 σχόλιο:

  1. Συνάδελφε καλως όρισες στα ιστολόγια. Όπως θα δεις είναι αγχολυτικό το να γράφεις τις σκέψεις σου στο διαδίκτυο! Έχω ξεκινήσει λίγο καιρό πριν από σένα και το απολαμβάνω ! Καλή συνέχεια!

    www.vasilis-kgtf.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή