Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Αντί Ευχών

      Μεγάλη Τετάρτη σήμερα.
      Βγήκα στην αγορά του Αργοστολίου. Εκεί είδα τον Αλέξη Τσίπρα να κάνει περιοδία, Έχει ξεκινήσει ήδη η προεκλογική περίοδος για τη χώρα μας. Τα πράγματα είναι δύσκολα , αυτό το γνωρίζουμε όλοι, το βιώνουμε οι περισσότεροι κυρίως οι εργαζόμενοι , οι άνεργοι,  ιδίως οι νέοι  άνεργοι, οι συνταξιούχοι .Βλέποντας τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ με τη μικρή συναδεία του και παρατηρώντας λίγους συμπολίτες να τον χαιρετούν <<μουδιασμένα>>  σκέφτηκα τα εξής.
       Πώς και γιατί φθάσαμε εδώ που φθάσαμε? Μα θα μου πείτε ότι αυτό το ξέρουν όλοι .Μου το είπαν άλλωστε με όσους συνομίλησα  βλέποντας τον Τσίπρα από το απένατι πεζοδρόμιο. Φταίνε τα δύο μεγάλα κόμματα που κυβέρνησαν το τόπο μετά τη μεταπολίτευση και οι πολιτικοί τους  που έφαγαν το καταπέτασμα. Μάλιστα αυτοί φταίνε σίγουρα μονολόγησα !!1 γι΄αυτό  άλλωστε  έχουν στηθεί τα <<λαικά  δικαστήρια>> με τις βρισιές και τα φάσκελα . Όμως  φταίνε όλοι αυτοί οι Πολιτικοί/? Φταίει π.χ. ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής ο οραματιστής του σύγχρονου Ελληνικού Κράτους ,Φταίει ο τίμιος πολιτικός πρώην Πρωθυπουργός  Γεώργιος Ράλλης ,φταέι ο πανέξυπνος Ευάγγελος Αβέρωφ φταίει ο Πρωθυπουργός της Εθνικής Συμφiλίωσης Τζανής Τζαννετάκης , φταίει ο Αναστάσιος Παπαληγούρας που έφυγε από τη ζωή  φτωχός  γιατί έδωσε τα πάντα  για την Ελλάδα? Μήπως φταίει Ο Γιάννης Ζίγδης  που δυστυχώς ήταν από τους λίγους που προέβλεψαν την σημερινή οικονομική και κοινωνική κατάντια της Ελλάδας. Μήπως φταίει ο Γιώργος Γεννηματάς ο οραμτιστής ενός  συστήματος Υγείας που θα αγκάλιαζε όλους τους ανθρώπους χωρίς καμιά διάκριση φτωχού ή πλούσιου , εργαζόμενου ή άνεργου.
Μήπως φταίει ο Αναστάσιος Πεπονής ο οραματιστής μιας  σύγχρονης  Δημόσιας Διοίκησης που θα στηρίζεται σε υπαλλήλους που θα έχουν επιλεγεί από αξιοκρατικές διαδικασίες και όχι με αποκλειιστικό γνώμονα το ρουσφέτι με κύριο χαρακτηριστικό προσόν τα <<δικά μας παιδιά>>?
        ΌΧΙ  Αγαπητοί φίλοι , εγώ τουλάχιστον δεν πιστεύω ότι φταίνε οι προαναφερθέντες αείμνηστοι πολιτικοί του δικομματισμού. Επίτηδες  διάλεξα  να αναφερθώ  εν ηδη Πολιτικού Μνημόσιμου στους Πολιτικούς αυτούς που έχουν φύγει από τη ζωή για τον απλούστερο λόγο ότι αυτοί έχουν περάσει στο πάνθεον υης Ιστορίας και μόνο από ιστορικούς μπορούν να κριθούν. Συγχωρέστε με γιατί δεν ανέφερα αλλους σύγχρονους τους αείμνηστους πολιτικούς. Το κάνω για δύο λόγους . Ο πρώτος λόγος είναι ότι υπήρξαν και άλλοι πανάξιοι Πολιτικοί που αυτή τη στιγμή δεν μου έρχονται στο μυαλό  ο δεύτερος λόγος είναι ότι δυστυχώς υπήρξαν κατ΄εμέ Πολιτικοί που ευθύνονται κατά βάση για τη σημερινή τραγική κατάσταση. ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ . ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΟΙ.
        Αυτά για την ώρα . ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ  .  ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου