Γειά σας
Μεγάλη Παρασκευή σήμερα
Οπως γνωρίζετε η προεκλογική περίοδος έχει ξεκινήσει.Τα κόμματα έχουν αρχίσει να ανακοινώνουν τους υποψήφιους τους πανελλαδικά. Αίσθηση έχει προκαλέσει ότι το ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε χθές υποψηφίους σε όλη την επικράτεια εκτός από την Κεφαλονιά.Σίγουρα κάποιο πρόβλημα υπάρχει.
Έχουν ξεκινήσει και έρχονται αρχηγοί κομμάτων στη Κεφαλονιά, όπως ο Αλέξης Τσίπρας και η Λούκα Κατσέλη.Αυτό είναι δείγμα ότι τα κόμματα υπολογίζουν την μονοεδρική της Κεφαλονιάς. Για να δούμε θα έρθουν οι αρχηγοί των λεγόμενων μεγάλων κομμάτων?
Κάνοντας και σήμερα μια βόλτα στην αγορά του Αργοστολίου διπίστωσα ότι η κίνηση ήταν περιορισμένη σε σχέση με άλλες χρονιές ,αυτό μου το επιβεβαίωσαν πολλοί φίλοι καταστηματάρχες οι οποίοι μάλιστα μου είπαν ότι ο τζίρος ήταν πολύ μικρός.Πώς να μην είναι άλλωστε αφού υπάρχει μεγάλη ανεργία και μεγάλες περικοπές μισθών σ΄αυτούς που εργάζονται.
Από τη μεριά μου θα ήθελα να ευχηθώ. Πρώτον : Η σύντομη αυτή προεκλογική περίοδος να κυλήσει ομαλά χωρίς ακρότητες . Δεύτερον : Όποιο κόμμα σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση ή όποια κόμματα σχηματίσουν κυβέρνηση συνεργασίας σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας , να βγάλουν τη χώρα γρήγορα από την οικονομική κρίση γιατί Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ .ΕΛΕΟΣ!!!!
Μεγάλη Παρασκευή σήμερα
Οπως γνωρίζετε η προεκλογική περίοδος έχει ξεκινήσει.Τα κόμματα έχουν αρχίσει να ανακοινώνουν τους υποψήφιους τους πανελλαδικά. Αίσθηση έχει προκαλέσει ότι το ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε χθές υποψηφίους σε όλη την επικράτεια εκτός από την Κεφαλονιά.Σίγουρα κάποιο πρόβλημα υπάρχει.
Έχουν ξεκινήσει και έρχονται αρχηγοί κομμάτων στη Κεφαλονιά, όπως ο Αλέξης Τσίπρας και η Λούκα Κατσέλη.Αυτό είναι δείγμα ότι τα κόμματα υπολογίζουν την μονοεδρική της Κεφαλονιάς. Για να δούμε θα έρθουν οι αρχηγοί των λεγόμενων μεγάλων κομμάτων?
Κάνοντας και σήμερα μια βόλτα στην αγορά του Αργοστολίου διπίστωσα ότι η κίνηση ήταν περιορισμένη σε σχέση με άλλες χρονιές ,αυτό μου το επιβεβαίωσαν πολλοί φίλοι καταστηματάρχες οι οποίοι μάλιστα μου είπαν ότι ο τζίρος ήταν πολύ μικρός.Πώς να μην είναι άλλωστε αφού υπάρχει μεγάλη ανεργία και μεγάλες περικοπές μισθών σ΄αυτούς που εργάζονται.
Από τη μεριά μου θα ήθελα να ευχηθώ. Πρώτον : Η σύντομη αυτή προεκλογική περίοδος να κυλήσει ομαλά χωρίς ακρότητες . Δεύτερον : Όποιο κόμμα σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση ή όποια κόμματα σχηματίσουν κυβέρνηση συνεργασίας σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας , να βγάλουν τη χώρα γρήγορα από την οικονομική κρίση γιατί Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ .ΕΛΕΟΣ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου