Λένε ότι όπου να ναι θα καταλήξουν στα επώδυνα μέτρα που θα επιβάλουν (ακόμα μία φορά) στις πλάτες του Ελληνικού λαού για να μπορέσει η τρόικα να μας δώσει την επόμενη δόση.
Πρέπει λέει να εξοικονομηθούν ποσά γύρω στα 11,5 δις. από τον κρατικό προϋπολογισμό.Μα είναι τόσα άραγε? Γιατί άλλοι λένε ότι είναι 13 δις, άλλοι 14,5δις και άλλοι μέχρι και 17,5 δις.Κανείς δεν γνωρίζει με ακρίβεια , ούτε καν αυτοί που μας κυβερνάνε. Ο κύριος Σαμαράς λέει ότι θα είναι τα τελευταία μέτρα. Επίσης λέει ότι σε δύο χρόνια η Ελλάδα θα ανακάμψει.Μακάρι να είναι έτσι αν και προσωπικά αμφιβάλω. Αμφιβάλω γιατί αυτές τις υποσχέσεις τις έχω ξανακούσει.
Ταυτόχρονα η φοροδιαφυγή στην Ελλάδα αυξάνεται αντί να μικραίνει. Η κυβέρνηση αδυνατεί να την περιορίσει . Γιατί άραγε? Μήπως δεν θέλει? Όπως είναι φυσικό την πληρώνουν οι αδύνατοι . Δηλαδή οι μισθωτοί , οι συνταξιούχοι οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες οι ελεύθεροι επαγγελματίες.
Όχι δεν θα μπω στο << τρυπάκι>> τους να τα βάλω με κάποιους από αυτούς που απαρτίζουν την μεσαία τάξη , θεωρώντας ότι κάποιος φταίει λιγότερο ή περισσότερο για το σημερινό κατάντημα της χώρας.
Δεν φταίνε ούτε οι φαρμακοποιοί που αντιδρούν, δεν φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι που τους λοιδορούν τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ, δεν φταίνε οι ελεύθεροι επαγγελματίες που προσπαθούν να επιβιώσουν. Η μεγάλη φοροδιαφυγή γίνεται από τις πολυεθνικές πουν δρουν ανεξέλεγκτα, γίνεται από τις μεγάλες επιχειρήσεις που παίρνουν τις κρατικές επιχορηγήσεις και αντί να επενδύουν στη χώρα μας μεταφέρουν τα κεφάλαια τους στο εξωτερικό.
Για μένα το πρόβλημα τους είναι η μεσαία τάξη. Αυτή έχουν σκοπό να αφανίσουν. Γιατί γνωρίζουν οι Ευρωπαίοι <<φίλοι μας>> ότι αυτή η τάξη είναι η μόνη που ανθεί , είναι η ραχοκοκκαλιά του Ελληνικού Έθνους, είναι αυτή που κάνει θαύματα!!! Το γνωρίζουν οι Ευρωπαίοι , οι Αμερικανοί όλοι όσοι έχουν στη χώρα τους Έλληνες μετανάστες. Ιδιαιτέρως το γνωρίζουν οι Γερμανοί γιατί γνωρίζουν από πρώτο χέρι, δηλαδή από τους Έλληνες που ζουν και εργάζονται στη χώρα αυτή, τι σημαίνει Ελληνικό δαιμόνιο.
Εν τω μεταξύ η κυρία Μέρκελ και οι παρατρεχάμενοι της αφού μας κατηγόρησαν, αφού μας λοιδόρησαν τώρα μας λυπούνται.
Όχι κυρία Μέρκελ μου δεν χρειάζεται να μας λυπάσαι. Δεν χρειάζεται να μας λυπάται κανείς από εσάς. Θα επιβιώσουμε!!! 'Αλλωστε η Ιστορία μας δείχνει ότι έχουμε επιβιώσει σε πιο δύσκολες καταστάσεις. Καταλαβαίνετε πολύ καλά τι εννοώ.Και ποιος ξέρει , ίσως μέσα από τις στάχτες του πολιτικού μας γίγνεσθαι, ξεπροβάλει ο πραγματικά μεγάλος Πολιτικός Ηγέτης!!! Ο ηγέτης που θα βγει από ένα γνήσιο Ελληνικό Κεντρώο Κόμμα . Ένα κόμμα που θα αντισταθεί σ΄αυτή τη κατρακύλα.
Πρέπει λέει να εξοικονομηθούν ποσά γύρω στα 11,5 δις. από τον κρατικό προϋπολογισμό.Μα είναι τόσα άραγε? Γιατί άλλοι λένε ότι είναι 13 δις, άλλοι 14,5δις και άλλοι μέχρι και 17,5 δις.Κανείς δεν γνωρίζει με ακρίβεια , ούτε καν αυτοί που μας κυβερνάνε. Ο κύριος Σαμαράς λέει ότι θα είναι τα τελευταία μέτρα. Επίσης λέει ότι σε δύο χρόνια η Ελλάδα θα ανακάμψει.Μακάρι να είναι έτσι αν και προσωπικά αμφιβάλω. Αμφιβάλω γιατί αυτές τις υποσχέσεις τις έχω ξανακούσει.
Ταυτόχρονα η φοροδιαφυγή στην Ελλάδα αυξάνεται αντί να μικραίνει. Η κυβέρνηση αδυνατεί να την περιορίσει . Γιατί άραγε? Μήπως δεν θέλει? Όπως είναι φυσικό την πληρώνουν οι αδύνατοι . Δηλαδή οι μισθωτοί , οι συνταξιούχοι οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες οι ελεύθεροι επαγγελματίες.
Όχι δεν θα μπω στο << τρυπάκι>> τους να τα βάλω με κάποιους από αυτούς που απαρτίζουν την μεσαία τάξη , θεωρώντας ότι κάποιος φταίει λιγότερο ή περισσότερο για το σημερινό κατάντημα της χώρας.
Δεν φταίνε ούτε οι φαρμακοποιοί που αντιδρούν, δεν φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι που τους λοιδορούν τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ, δεν φταίνε οι ελεύθεροι επαγγελματίες που προσπαθούν να επιβιώσουν. Η μεγάλη φοροδιαφυγή γίνεται από τις πολυεθνικές πουν δρουν ανεξέλεγκτα, γίνεται από τις μεγάλες επιχειρήσεις που παίρνουν τις κρατικές επιχορηγήσεις και αντί να επενδύουν στη χώρα μας μεταφέρουν τα κεφάλαια τους στο εξωτερικό.
Για μένα το πρόβλημα τους είναι η μεσαία τάξη. Αυτή έχουν σκοπό να αφανίσουν. Γιατί γνωρίζουν οι Ευρωπαίοι <<φίλοι μας>> ότι αυτή η τάξη είναι η μόνη που ανθεί , είναι η ραχοκοκκαλιά του Ελληνικού Έθνους, είναι αυτή που κάνει θαύματα!!! Το γνωρίζουν οι Ευρωπαίοι , οι Αμερικανοί όλοι όσοι έχουν στη χώρα τους Έλληνες μετανάστες. Ιδιαιτέρως το γνωρίζουν οι Γερμανοί γιατί γνωρίζουν από πρώτο χέρι, δηλαδή από τους Έλληνες που ζουν και εργάζονται στη χώρα αυτή, τι σημαίνει Ελληνικό δαιμόνιο.
Εν τω μεταξύ η κυρία Μέρκελ και οι παρατρεχάμενοι της αφού μας κατηγόρησαν, αφού μας λοιδόρησαν τώρα μας λυπούνται.
Όχι κυρία Μέρκελ μου δεν χρειάζεται να μας λυπάσαι. Δεν χρειάζεται να μας λυπάται κανείς από εσάς. Θα επιβιώσουμε!!! 'Αλλωστε η Ιστορία μας δείχνει ότι έχουμε επιβιώσει σε πιο δύσκολες καταστάσεις. Καταλαβαίνετε πολύ καλά τι εννοώ.Και ποιος ξέρει , ίσως μέσα από τις στάχτες του πολιτικού μας γίγνεσθαι, ξεπροβάλει ο πραγματικά μεγάλος Πολιτικός Ηγέτης!!! Ο ηγέτης που θα βγει από ένα γνήσιο Ελληνικό Κεντρώο Κόμμα . Ένα κόμμα που θα αντισταθεί σ΄αυτή τη κατρακύλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου