Βρισκόμαστε στα μέσα του Αυγούστου του σωτήριου έτους 2012 και περιμένουμε <<που θα κάτσει η μπίλια>> δηλαδή ποια θα είναι τα νέα επώδυνα μέτρα για το λαό ,που όπως λέει η σημερινή κυβέρνηση είναι αναγκασμένη να πάρει , για να μας δώσει η τρόικα την επόμενη δόση του δανείου.
Δεν θα αναφερθώ στις προεκλογικές υποσχέσεις των κομμάτων που απαρτίζουν την σημερινή κυβέρνηση ότι δεν θα μπουν άλλα βάρη στη πλάτη του αδύναμου λαού.Ούτε θα ασχοληθώ με τις εκατέρωθεν αντεγκλήσεις μεταξύ της κυβέρνησης και των κομμάτων της αντιπολίτευσης για το ποιος φταίει που κατάντησε η πατρίδα μας έτσι όπως κατάντησε. Επίσης δεν με πείθουν ότι όλοι αυτοί κυβέρνηση και αντιπολίτευση έχουν ο καθένας ξεχωριστά ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάκαμψης.
Εκείνο που θέλω να τους πω είναι ότι ο κόσμος δεν αντέχει άλλο. Ότι είχαμε να δώσουμε το δώσαμε.Οι <<φίλοι μας >> της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι υπόλοιποι δανειστές πρέπει να καταλάβουν ότι δεν πάει άλλο , ότι οι άνεργοι , οι άστεγοι, οι χαμηλοσυνταξιούχοι , οι ανεπαρκώς αμειβόμενοι δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι , οι <<επί ξύλου κρεμάμενοι>> μικρομεσαίοι ελεύθεροι επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όλοι αυτοί έχουν πιάσει πάτο.
Δεν ξέρω ποία είναι η λύση (εδώ δεν ξέρουν οι πολιτικοί μας ποια είναι η λύση).Εκείνο που ξέρω να πω είναι ότι όλοι εσείς που μας κυβερνάτε πρέπει να βρείτε σύντομα λύση προς όφελος του λαού μας. Πρέπει να πιέσετε τους δανειστές . Βρείτε επιτέλους μια κοινή λύση. Γιατί μην ξεχνάτε <<ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος>>
Δεν θα αναφερθώ στις προεκλογικές υποσχέσεις των κομμάτων που απαρτίζουν την σημερινή κυβέρνηση ότι δεν θα μπουν άλλα βάρη στη πλάτη του αδύναμου λαού.Ούτε θα ασχοληθώ με τις εκατέρωθεν αντεγκλήσεις μεταξύ της κυβέρνησης και των κομμάτων της αντιπολίτευσης για το ποιος φταίει που κατάντησε η πατρίδα μας έτσι όπως κατάντησε. Επίσης δεν με πείθουν ότι όλοι αυτοί κυβέρνηση και αντιπολίτευση έχουν ο καθένας ξεχωριστά ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάκαμψης.
Εκείνο που θέλω να τους πω είναι ότι ο κόσμος δεν αντέχει άλλο. Ότι είχαμε να δώσουμε το δώσαμε.Οι <<φίλοι μας >> της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι υπόλοιποι δανειστές πρέπει να καταλάβουν ότι δεν πάει άλλο , ότι οι άνεργοι , οι άστεγοι, οι χαμηλοσυνταξιούχοι , οι ανεπαρκώς αμειβόμενοι δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι , οι <<επί ξύλου κρεμάμενοι>> μικρομεσαίοι ελεύθεροι επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όλοι αυτοί έχουν πιάσει πάτο.
Δεν ξέρω ποία είναι η λύση (εδώ δεν ξέρουν οι πολιτικοί μας ποια είναι η λύση).Εκείνο που ξέρω να πω είναι ότι όλοι εσείς που μας κυβερνάτε πρέπει να βρείτε σύντομα λύση προς όφελος του λαού μας. Πρέπει να πιέσετε τους δανειστές . Βρείτε επιτέλους μια κοινή λύση. Γιατί μην ξεχνάτε <<ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος>>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου