Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΣ - ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ-

       Από τότε που βγήκαν τα λεγόμενα << μέσα κοινωνικής δικτύωσης>>  η << social media>>  όπως π.χ είναι το << Facebook >>  το << Twitter>> κλπ. έχει αλλάξει ο τρόπος ζωής μας έχει αλλάξει η επικοινωνία μας.
       Η ταπεινή μου γνώμη λέει ότι κρύβουν πολλούς κινδύνους, ιδιαίτερα γαι την νεολαία.
 Σήμερα θα σας πώ μια θετική τους πλευρά. Το Facebook και η έκδοση του βιββλίου μου
 <<Η ΠΑΡΕΑ (Στο Νέο Ικόνιο))>> ήταν η αιτία να συναντήσω ένα φίλο απο τα παλιά.
      Τον Κώστα Αποστολάτο. Ο Κώστας έμενε στη γειτονιά του Νέου Ικονίου που ονομάζεται Πλακούδα. Ήταν παίκτης της ποδοσφαιρικής ομάδας του Νέου Ικονίου.Ανήκε στην παρέα της Πλακούδας. Ήταν κολλητός  του ενός απο τους δύο αρχηγούς απο την παρέα της πλακούδας , του Γιάννη Χατζόπουλου ή <<Χατζ>>  όπως χαρακτηριστικά γράφω στο βιβλίο .Για να λέμε την αλήθεια  τον Κώστα σχεδόν τον είχα ξεχάσει. Δεν κάνω ούτε μια ανα;φορά γι' αυτόν στο βιβλίο.
   Ο Κώστας έχει καταγωγή απο την Αγία Ευφημία Κεφαλονιάς. Έρχεται κατά καιρούς στη Κεφαλονιά για να κάνει συντηρήσεις και επισκευές στις ανεμογεννήτριες. Πριν απο λίγες μέρες  ήρθε στη Κεφαλονιά γι' αυτό το λόγο. Μου άφησε μήνυμα στο Facebook ότι θα ερχόταν μαζί με ένα συνάδελφο του για μια μέρα.
   Συναντηθήκαμε στο Γενικό Λύκειο Σάμης. Είχα να τον δώ πάνω απο τριάντα χρόνια. Ο Πανδαμάτωρ χρόνος που αφήνει τα οδυνηρά αποτυπώματα του σχεδόν σε όλους , φαίνεται ότι έχει ξεχάσει τον Κώστα. Πολύ καλό γι αυτόν. Εαν εξαιερέσουμε τα άσπρα αραιά μαλλιά του , ο Κώστας παραμένει ο ίδιος. Όπως και γώ έτσι και αυτός δεν μένουμε πιά στο Νέο Ικόνιο. Αυτός μένει στην Aντίκυρα Βοιωτίας . Η Αντίκυρα Βοιωτίας είναι ένας πολύ ωραίο παραθαλάσσιο χωριό του νομού Βοιωτίας που βρίσκεται πολύ κοντά στην Αράχωβα. Εκεί ο Κώστας έχει την καφετέρια - bar <<Saloon Cafe>>  απο το 1989.. Μου την έδειξε στο GOOGLE-EARTH. Είναι παντρεμμένος με την Αγγελική (συννώνυμη με την δικιά μου γυναίκα). Μου έδειξε τη φωτογραφία της . Φαίνεται μια πολύ ωραία συμπαθητική Κυρία. Έχουν αποκτήσει δύο παιδιά . Ένα γιό που σήμερα είναι γύρω στα 27 και μία κόρη που είναι γύρω στα 24. Ο γιός του έχει την καφετέρεια. Η κόρη του έχει σπουδάσει οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην Α.Σ.Ο.Ε.Ε). Αυτή την εποχή εργάζεται στη Μάλτα. Ο Κώστας μου είπε ότι σε λίγες μέρες θα πάει στη Μάλτα να τη δεί.
  Το απόγευμα της ίδιας ημέρας δώσαμε ραντεβού στη κεντρική πλατεία του Αργοστολίου λίγες ώρες πριν <<πετάξει >> για Αθήνα. Θυμηθήκαμε τα παλιά. Σχεδόν όλους τους φίλους. Θυμηθήκαμε τον Μπίλη , τον Γούλα , τον << Τεμπ>>. τον Γιάννη  Χατζόπουλο. Ο Κώστας και ο Γιάννης είναι κουμπάροι. Είναι όπως εγώ και ο Μπίλης.. Η σύνδεση με τους παλιούς φίλους. Θυμηθίκαμε τον Θανάση τον Σταύρο τον Ανδρέα και τον Στέφανο , τους φίλους που δυστυχώς δεν βρίσκονται πιά στη ζωή.  Θ α τους θυμόμαστε πάντα με αγάπη.
   Όμως η ζωή συνεχίζεται . Σε λίγους μήνες ο Κώστας θα γίνει παππούς απο το γιό του.
   Χάρηκα πολύ που είδα τον Κώστα. Ιδιαίτερα χάρηκα πολύ που είναι επιτυχημένος οικογενειάρχης , επιτυχημένος επαγγελματίας , επιτυνημένος άνθρωπος.
  Βλέποντας τον Κώστα να φεύγει μου ήρθε στο μυαλό η ρήση του αρχαίου φιλόσοφου Ηράκλειτου.
<< ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ , ΜΗΔΕΠΟΤΕ  ΚΑΤ' ΑΥΤΟ ΜΕΝΕΙΝ>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου