Πηγαίνοντας
κάποιος να μπει σε ένα ασανσέρ βλέπει μια ταμπέλα που προειδοποιεί.<<
Μέγιστος αριθμός ατόμων …. >> π.χ 10 (Δέκα).
Ας υποθέσουμε ότι τρέχουν ταυτόχρονα να
μπουν στο ασανσέρ παραπάνω από Δέκα (10) άτομα π.χ. Έντεκα (11) , Δώδεκα (12) ,
ίσως και Δεκατρία (13) άτομα.
Εάν τελικά μπουν πάνω από δέκα(10) άτομα τι μπορεί να συμβεί;
1η περίπτωση: Να μη σηκωθεί το
ασανσέρ. Μικρό το κακό θα μου πείτε.
2η
περίπτωση: Να σηκωθεί αλλά κατά τη διάρκεια της ανόδου σπάσουν τα υλικά που το
συγκρατούν . Τότε τι θα συμβεί;……….
Ας φανταστούμε τη Γη ως ένα μεγάλο ασανσέρ που
κινείται μέσα στο σύμπαν . Η γη όπως και το ασανσέρ έχει μια συγκεκριμένη χωρητικότητα. Χωρά
δηλαδή ένα μέγιστο αριθμό ανθρώπων. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεπερασθεί
αυτός ο αριθμός. Γιατί τότε……
Υπάρχει μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στη Γη και το ασανσέρ. Στο ασανσέρ
γίνεται αυτόματα δίκαιη κατανομή του χώρου για όλους τους επιβαίνοντες. Κάθε
ένας από αυτούς ανάλογα με το σώμα του, παίρνει
και τον αντίστοιχο χώρο που του αναλογεί. Μόνο που στη γη η κατανομή του
χώρου δεν είναι δίκαιη για όλους τους ανθρώπους. Υπάρχουν οι λίγοι, οι πολύ λίγοι , που εκμεταλλεύονται το μεγάλο τμήμα της γης
και υπάρχουν και οι πολλοί που
χρησιμοποιούν το υπόλοιπο μικρό κομμάτι.
Οι πρώτοι ονομάζονται <<Πλούσιοι>>. Ζουν σε μεγάλα ευρύχωρα σπίτια που ονομάζονται παλάτια , έχουν μεγάλα
πολυτελή αμάξια , πλοία , αεροπλάνα.
Οι δεύτεροι
ονομάζονται << φτωχοί>> . Ζουν σε χαμόσπιτα ή σε τρώγλες ή σε <<φαβέλες >> όπως
λέγονται τα χαμόσπιτα σε ένα μέρος της Γης
που λέγεται Βραζιλία. Η συντριπτική
πλειοψηφία των
<<φτωχών
>> της Γης δεν έχουν τίποτα στην κατοχή τους.
Πριν από
κάποια χρόνια , κάπου σε ένα μικρό κομμάτι της Γης που , αν θυμάμαι καλά , λεγόταν
Ελλάδα υπήρχε και ένα τρίτο σύνολο ανθρώπων. Λεγόταν <<Μεσαία
Τάξη>>. Ναι καλά θυμάμαι , έτσι λεγόταν <<Μεσαία Τάξη>>.
Αυτοί έλεγαν ότι ζούσαν καλά, ότι δεν ήταν <<πλούσιοι>> αλλά ούτε
και <<φτωχοί>>. Δεν είχαν
παλάτια , είχαν απλά σπίτια, δεν είχαν πολυτελή αυτοκίνητα , ούτε γιότ, μα ούτε και αεροπλάνα. Είχαν μόνο
κανονικά αυτοκίνητα για να πηγαίνουν στις εργασίες τους. Νόμιζαν ότι η Γη
σταματά μόνο στο δικό τους μικρό χώρο στο…..
αλήθεια πως το είπαμε; <<Ελλάδα;>> , << Ελλαδιστάν;>>
δεν θυμάμαι καλά….. Πάει πολύς καιρός από τότε , που υπήρχαν αυτοί οι άνθρωποι, αυτός ο
χώρος…….
Με ρωτάτε γιατί λέω ότι υπήρχαν; Μα για το απλούστατο λόγο ότι τώρα δεν υπάρχουν
πια. Φρόντισαν να τους εξαφανίσουν οι <<πλούσιοι>> που είχαν αρχηγούς….. Να δείτε πως τους
έλεγαν κάποιους από αυτούς…. Θαρρώ πως ένας λεγόταν << Σουμπλάν>>
και η άλλη αν θυμάμαι καλά λεγόταν << Μερκλάν>>. Σας είπα δεν
θυμάμαι καλά πάει πολύς καιρός από τότε….
Εκείνο που θυμάμαι, με σιγουριά , ήταν ότι έγινε δική πριν τους
εξαφανίσουν…. Τους κατηγόρησαν ότι ήταν επαναστάτες , ότι δηλαδή παρακινούσαν
τους << φτωχούς>> που ζούσαν
στις φαβέλες , να εξεγερθούν κατά των
<<πλουσίων>> , για δικαιότερη κατανομή της γης….
Τα χρόνια πέρασαν………
Και η Γή τι απόγινε;
Μα δεν
είπαμε ; Η Γη είναι σαν το ασανσέρ….
Η έκατσε…….
Η …………..
Υ.Γ. ΚΑΛΟ
ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ…….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου